"החתונה": הפקת ענק של 'מלכות' וגדולי הזמר מישראל ומארה"ב | צפו

נתי קאליש 3 Comment on "החתונה": הפקת ענק של 'מלכות' וגדולי הזמר מישראל ומארה"ב | צפו

"החתונה" – מקהלת מלכות, הרשי סגל, בערי וועבר, אהרלה סאמט, מנדי וייס, הרשי ויינברגר, יואלי דווידוביץ, בנצי קלצקין, התקבצו יחד בהפקת ענק לביצוע של מיטב להיטי החתונות | צפייה מהנה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מישראל ומארצות הברית התכנסו להם כל השמות הגדולים בתעשייה לחתונה יהודית אותנטית ואנרגטית במיוחד כפי שטרם ראיתם.
על הבמה, לצד מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר ותזמורתו של הערשי סגל שעומדים מאחורי ההפקה, בערי וועבר שהגיע במיוחד מארה"ב, אהרלה סאמט ומנדי וייס, הערשי ויינברגר מניו יורק שגם הביא עמו דורון מיוחד לחתונה בדמות לחן חדש, יואלי דווידוביץ וגם ילד הפלא בנצי קלצקין.
בפלייליסט, מיטב ניגוני השמחה משכבר הימים, לחנים משובחים בניחוח הוד קדומים, מ'לקל ברוך' של באבוב, 'ועל הכל' של ר' בן ציון שינקר ז"ל ו'אשרי מי שלא חטא' (הלבשת מילים של רבי אלתר הזכור לטוב…), דרך יצירתו של יוסלה רוזנבלט 'לאמיר זיך איבער בעטן', הניגון הברסלבאי של 'קומי רוני', ניגונו של הרבי מפיטסבורג 'אנא מלך' ועד נעימת 'מגן אבות' מבית ויז'ניץ וניגוני ה'שורות' וה'שערים' המיתולוגיים שאין חתונה בלעדיהם.
ברחבת הריקודים תגלו את החתן והמחותנים העליזים, השושבינים והחברים שלא מפסיקים לרקוד, רקדנים ומשמחים ובעיקר-בעיקר המון שמחה יהודית פורצת גבולות.
בחתונה נגיעות מוזיקאליות של המעבד נפתלי משה שניצלער מארה"ב, ומלווה במחותן היקר יצחק רייס, מעוטרת בעטיפה של אמן העיצוב שמעון רוכמן ובאריזה גרפית של אסתי קניסבקי.


3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לא נראה לי שזו חתונה אמיתית, הוא לא מברך בשם ומלכות

    1. טוב שאמרת גילית את אמריקה😁😁😁😁